Arhiva skupina Pčelice

1,2,3… 24 pčelice smo mi!

U našoj skupini pjevamo, plešemo i dogovorom sve rješimo. Kroz igru učimo ali zato se nimalo ne mučimo. Da u našem roju budu sve pčelice na broju paze naše tete Ivana Puškarić i Monika Kurteš.

ZAVRŠNA SVEČANOST PREDŠKOLACA

U srijedu 30.svibnja 2018. godine predškolci su se oprostili od vrtića. Ugodno okruženje čudesne šumice omogućilo je djeci i roditeljima opušteno druženje. Nakon kratkog programa i podjele uspomena uz pregršt kokica i sokića djeca su uživala u dugometražnom crtiću „ Čudesna šuma“.

POSJET TENISKOM KLUBU

Djeca skupine Pčelice veselo su prihvatila poziv trenera Teniskog kluba Frankopan “. Sunčani dan iskoristili smo za ugodnu šetnju do Teniskog kluba ” Frankopan “. Djecu je dočekao trener i druženje je započelo radionicom ukrašavanja teniskih loptica. Dobro osmišljene igre na terenu omogućile su djeci upoznavanje s teniskim rekvizitima. Prije polaska u vrtić djeca su se okrijepila njima uvjek dragim sokićima i grickama.

PČELICE NA DANIMA MEDA

Djeca skupine PČELICE sudjelovala su u programu koji je odražan povodom otvorenja manifestacije 10.Dana meda „ Zlatno saće“ . Kostimirani u male pčelice svojim veselim plesom odoševili su brojne prisutne građane. U poslijepodnevnim satima radoznale PČELICE sudjelovale su u radionici izrade košnica.

DODJELA PRIZNANJA U KARLOVCU

Na natječaju DUZS-a , Jana Juhas i Vana Puškarić osvojile su 1. i 3. mjesto u konkurenciji likovnih radova na razini Karlovačke županije. Njihove mentorice su Monika Kurteš, Ivana Puškarić, Kristina Francišković i Bernardica Ceranić.

Dodjela priznanja održala se 10.05.2018 godine u prostorijama DUZS-a u Karlovcu.

Rano učenje engleskog jezika

Program ranog učenja engleskog jezika temelji se na spoznaji da je predškolska dob najpovoljnije životno razdoblje za usvajanje stranog jezika zbog bioloških i psiholoških karakteristika djeteta. Brojna istraživanja navode kako učenje engleskog jezika u ranoj dobi djeluje poticajno na razvoj jezičnih i općenito komunikacijskih vještina djece. Osim dobi djeteta važan faktor je i poticajno vrtićko okruženje koje djetetu omogućuje da uči spontano,  kroz igru i zabavu s vršnjacima.

Najbolja je metoda učenja kroz igru to mogu biti ples, gluma, pjevanje, crtanje, sve one aktivnosti koje dijete može pratiti, koje će mu biti zabavne i kroz koje će naučiti engleski jezik i to puno lakše, što je i dokazanon nego odrasla osoba. Sadržaj i aktivnosti rada planiraju se u skaladu s interesom i potrebama djece.

Zadaće programa

– stvarati uvjete u kojima će dijete imati priliku slušati, čuti i govoriti engleski jezik

– omogućiti djetetu postupno izražavanje na engleskom jeziku, prema njegovim izražajnim sposobnostima

– njegovati ispravan izgovor, ritam i intonaciju

Ivana Puškarić