1,2,3… 24 pčelice smo mi!
U našoj skupini pjevamo, plešemo i dogovorom sve rješimo. Kroz igru učimo ali zato se nimalo ne mučimo. Da u našem roju budu sve pčelice na broju paze naše tete Ivana Puškarić i Monika Kurteš.
ZAVRŠNA SVEČANOST PREDŠKOLACA
U srijedu 30.svibnja 2018. godine predškolci su se oprostili od vrtića. Ugodno okruženje čudesne šumice omogućilo je djeci i roditeljima opušteno druženje. Nakon kratkog programa i podjele uspomena uz pregršt kokica i sokića djeca su uživala u dugometražnom crtiću „ Čudesna šuma“.
POSJET TENISKOM KLUBU
Djeca skupine Pčelice veselo su prihvatila poziv trenera Teniskog kluba Frankopan “. Sunčani dan iskoristili smo za ugodnu šetnju do Teniskog kluba ” Frankopan “. Djecu je dočekao trener i druženje je započelo radionicom ukrašavanja teniskih loptica. Dobro osmišljene igre na terenu omogućile su djeci upoznavanje s teniskim rekvizitima. Prije polaska u vrtić djeca su se okrijepila njima uvjek dragim sokićima i grickama.
PČELICE NA DANIMA MEDA
Djeca skupine PČELICE sudjelovala su u programu koji je odražan povodom otvorenja manifestacije 10.Dana meda „ Zlatno saće“ . Kostimirani u male pčelice svojim veselim plesom odoševili su brojne prisutne građane. U poslijepodnevnim satima radoznale PČELICE sudjelovale su u radionici izrade košnica.
DODJELA PRIZNANJA U KARLOVCU
Na natječaju DUZS-a , Jana Juhas i Vana Puškarić osvojile su 1. i 3. mjesto u konkurenciji likovnih radova na razini Karlovačke županije. Njihove mentorice su Monika Kurteš, Ivana Puškarić, Kristina Francišković i Bernardica Ceranić.
Dodjela priznanja održala se 10.05.2018 godine u prostorijama DUZS-a u Karlovcu.
Rano učenje engleskog jezika
Program ranog učenja engleskog jezika temelji se na spoznaji da je predškolska dob najpovoljnije životno razdoblje za usvajanje stranog jezika zbog bioloških i psiholoških karakteristika djeteta. Brojna istraživanja navode kako učenje engleskog jezika u ranoj dobi djeluje poticajno na razvoj jezičnih i općenito komunikacijskih vještina djece. Osim dobi djeteta važan faktor je i poticajno vrtićko okruženje koje djetetu omogućuje da uči spontano, kroz igru i zabavu s vršnjacima.
Najbolja je metoda učenja kroz igru to mogu biti ples, gluma, pjevanje, crtanje, sve one aktivnosti koje dijete može pratiti, koje će mu biti zabavne i kroz koje će naučiti engleski jezik i to puno lakše, što je i dokazanon nego odrasla osoba. Sadržaj i aktivnosti rada planiraju se u skaladu s interesom i potrebama djece.
Zadaće programa
– stvarati uvjete u kojima će dijete imati priliku slušati, čuti i govoriti engleski jezik
– omogućiti djetetu postupno izražavanje na engleskom jeziku, prema njegovim izražajnim sposobnostima
– njegovati ispravan izgovor, ritam i intonaciju
Ivana Puškarić